7 ідей для блогу, якщо ви хочете стати інста-мамою
Народження дитини — це не привід відмовлятися від активного життя, зокрема у соціальних мережах. Ті матусі, які кажуть, що дитячий контент їхньої сторінки нікому не цікавий, дуже помиляються. В одній із найпопулярніших соціальних мереж — Instagram — досить багато інста-матусь, які пов’язали свою діяльність із темою материнства.
Особистий бренд потрібен… кожній?
У медіа під особистим брендом розуміють публічний образ людини у соцмережах. Звичайно, він потрібний не тільки зіркам шоу-бізнесу, а й пересічним користувачам. Хоч більшість людей реєструється у соцмережах, «щоб на людей подивитись, себе показати», але в кожному профілі простежується особистий бренд.
Особливо це помітно у дописах. Хтось публікує банальні повідомлення типу «Я з друзями», інший підіймає серйозну тему чи виражає своє ставлення до чогось, що цікаве цільовій аудиторії. А підписники, навіть якщо це друзі з ВНЗ, реагують на ці дописи.
Це мініатюрна спрощена модель особистого бренду на прикладі приватної сторінки. Якщо раніше його мали лише керівники компаній, експерти, публічні люди, то сьогодні він є у кожного. З появою монетизації у соціальних мережах послуга (чи продукт) перестали бути важливими: стати популярним чи заробити можна просто на контенті.
Яскравим прикладом є блогінг на Youtube та в Instagram. Контент там переважно розважально-корисний. Деякі просто ведуть лайфстайл/влоги, де показують буденне життя. Тому не зупиняйтеся через думку, що будете нецікавою підписникам, бо не надаєте послуг абощо.
Навіщо вести власну сторінку в Instagram
Зрозуміло для яких цілей існують комерційні профілі: вони продають послугу. Навіщо тоді мені реєструватися у соцмережі? На це існує кілька вагомих причин:
- щоб не втрачати зв’язок із друзями;
- стежити за цікавими людьми;
- самовиражатися та проводити час із користю в інтернеті;
- знаходити нові знайомства, недорогі або цікаві товари чи послуги;
- заробляти.
Звичайно, щоб отримати відчутний дохід, недостатньо мати велику кількість підписників. Рекламодавці дивляться на фідбек: активний перегляд сторіз, коментування. Бо підписників накручують і штучно, тоді замовник не отримує приходу покупців.
Як правильно вести будь-який комерційний (чи напівкомерційний) блог:
- Регулярно, бо підписники втрачають інтерес до занедбаних сторінок.
- Витримуйте єдиний стиль — візуально та (або) тематично.
- Майте власну позицію, висловлюйте її послідовно.
- Розповідайте про власне життя, крім комерції.
- Будьте цікавою, не бійтеся експериментувати з форматами (одноманіття набридає).
- Зважайте на потреби цільової аудиторії, підлаштовуйте контент під неї.
- Спочатку зосередьтеся на одній соціальній мережі.
Не завадить продуманий контент-план, але у випадку із лайфстайл він не обов’язковий. Згодиться декілька постійних рубрик. Після створення сторінки подумайте про рекламу: безкоштовну (сарафанне радіо) або ж домовтеся про взаємодопомогу з іншими блогерами-початківцями.
Прибуток від реклами залежить від спроможностей цільової аудиторії, активності підписників, а також їх кількості у профілі. Спершу розраховуйте на бартер, коли виробник надсилає вам продукцію, а ви її рекламуєте (відмовляйтеся від поганої, яка не подобається особисто вам і від реклами фінансових пірамід, азартних ігор тощо).
З приходом більшої активної аудиторії з’являється реклама за гроші. Кожен блогер встановлює власний цінник. Він залежить від способу реклами: згадати у дописі, присвятити окремий пост, викласти у сторіз тощо. Обов’язково перед співпрацею погодьте всі умови й зобов’язання.
7 ефективних ідей для інста-мам
Ось ви вирішили створити власний блог. З чого починається діяльність інста-мами? По-перше, потрібен час для створення дописів, якісних і цікавих світлин, написання контенту. По-друге, варто розуміти потреби ЦА й забути про «неконцептуальний» тип ведення сторінки. Деякі відомі люди мають особистий профіль (закритий під псевдонімом) та робочий, тобто комерційний.
Корисні поради для інста-мам:
- Імовірно, ваша цільова аудиторія — такі ж матусі, як і ви. Будьте корисними для них, публікуйте лише актуальну інформацію з огляду на тематику профілю. Але тоді не сподівайтеся на рекламодавців з іншим охопленням: вам запропонують рекламувати товари для мам, дітей, специфічні послуги. Молоді та підлітків у профілі буде небагато.
- Визначтеся з концепцією, тобто загальною тематикою та способом її подачі. Як варіанти:
- мама, що вдало й правильно худне після пологів, займається дітьми, веде здоровий спосіб життя, мандрує;
- рецепти та лайфхаки: швидкі, корисні страви для всієї родини, ефективні косметичні процедури, створені власноруч у домашніх умовах;
- мама, що виховує: як піклуватися про дітей різного віку, розвивати, чим гратися, як долати конфлікти, готувати до школи;
- творчість. Власна: вишивка, бісероплетіння, канзаші, пошив одягу, створення декору; як виділити час на хобі під час декрету. Творчість для дітей: чим можна зайняти малюка або школяра.
- лайфстайл блог, який показує, що материнство не стає на заваді активному життю й професійній діяльності; поради, як поєднати роботу парт-тайм і виховання дітей.
- Зважайте на подібний контент. Знадобиться, якщо вагаєтеся, як правильно подати концепцію, в якому стилі вести блог, на що звернути увагу. Запитайте себе, що особисто вас як маму зачепило у певного блогера, що ви на нього підписалися. Застосуйте це у власному профілі. Ось декілька сторінок інста-матусь різного спрямування:
- @sashaabo — профіль творчої мами, яка пише красивою українською мовою;
- @sofia_stuzhuk — спортивна мама, яка все встигає.
- Продумайте формати заздалегідь, але можна й працювати за натхненням. Джерелами для посту можуть стати: інтернет, власний досвід, спілкування з іншими матусями, власними батьками, а особливо — з дітьми. Саме вони частіше за все надихають інста-маму порушити якусь тему в мережі.
- Зважайте на естетику та грамотність. Якісні оброблені знімки на гарну камеру приваблюють читачів. Як і змістовні дописи без помилок і «води». Вивчіть основні закони композиції, обробки, пишіть пости логічно й перевіряйте себе на грамотність. Не зловживайте емоджі.
- Одразу приваблюйте фоловерів. Коли людина потрапляє на вашу сторінку, у вас є 10-15 секунд, щоб її зацікавити. Доберіть цікавий аватар і дбайливо заповніть шапку профілю. Коротко: чому присвячено сторінку, хто її веде, чим вона буде корисною. Користуйтеся постами й сторіз: більша ймовірність потрапити у рекомендовані.
- Зберігайте баланс. Соціальна мережа не повинна займати весь ваш час. Залежність від перебування в Instagram реальна. Зупиніть себе, якщо з’явилося бажання публікувати світлини більш ніж 2 рази на день із банальних приводів.
У декреті багато значить підтримка рідних. Блог для мами — спосіб реалізуватися поза межами родини й дому. А якщо вдасться перетворити соціальну сторінку на напівкомерційний бренд, то ще й заробити власні гроші. Головне правило — піклуватися про свою дитину й не боятися пробувати.
Коментарі покищо відсутні